(ΚΛΕΙΣΤΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ)
Η ΑΜΚΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 3/3 ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δύο (2) ατόμων για την υλοποίηση της πράξης «Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών: Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Σουλίου» με Κωδικό ΟΠΣ 5002182, η οποία εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020» – Άξονας προτεραιότητας 05 – ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το ΕΚΤ (ΕΣΠΑ 2014-2020) (Κωδ. Πρόσκλησης: 27/2016 – Α/Α/ ΟΠΣ: 1564) και συγκεκριμένα για τις εξής θέσεις:
- Κωδ.101. ΠΕ/ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Συντονιστής), 1 άτομο
- Κωδ. 102. ΥΕ Βοηθητικό προσωπικό, 1 άτομο
Απαραίτητα δικαιολογητικά: Συμπληρωμένη Αίτηση, Ταυτότητα, Αντίστοιχος τίτλος σπουδών/ εκπαίδευσης, δικαιολογητικά απόδειξης εμπειρίας, πιστοποιητικά για τα λοιπά βαθμολογούμενα κριτήρια (Βεβαίωση ΟΑΕΔ ανεργίας πρόσφατη κλπ). Για τη θέση με κωδικό 101 είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΓΝΩΣΗ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ.
Παρακαλούμε διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση & τα παραρτήματα. Δεν δίνονται τηλεφωνικώς διευκρινίσεις για την συμπλήρωση των αιτήσεων.
Ολόκληρη η ανακοίνωση και η αίτηση είναι αναρτημένες και στο δημοτικό κατάστημα του Δήμου Σουλίου. Οι Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές σε κλειστό φάκελο, ταχυδρομικά ή αυτοπροσώπως ή από εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, ώρες 10.00 με 12.00, στην ακόλουθη διεύθυνση υπόψη κου Οικονομόπουλου Κωνσταντίνου:
ΚΟΙΝΩΝΙΑ 3/3 ΑΜΚΕ |
Διεύθυνση: Μιαούλη 7 & Παναγή Τσαλδάρη 24, 15122 Μαρούσι – Αθήνα |
Τηλ/Fax: 211 7057627 |
E-mail: info@3ts.gr |
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος Σουλίου, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες.
Δείτε ΕΔΩ την αναλυτική ανακοίνωση για τις θέσεις
Δείτε ΕΔΩ το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ – ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΧΡΗΣΗΣ Η/Υ
Δείτε ΕΔΩ το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΟΧ – ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ
Δείτε ΕΔΩ το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ
Δείτε ΕΔΩ το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Δείτε ΕΔΩ το ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ
—————